Kızlar 2. Gebeliğim dogumhanesi olan bı hastane oneirrimisiniz bugün fatih devlette randevu vardı oranın dogumhabesi kapaliymis Farabi var dedi ordada kuves yok erken doğabilir ilkide erken geldi onu özelde yaptım ama şuan çok pahalı herşey bu yüzden devlette dogurcam kuvesli bı yer olmalı her ihtimale karşı randevular hep 15 gün sonraya var takipli olmam lazimki sorun çıkmasın hem doktor da oneirrimisiniz başka nerelwe var randevu bakayım hemen ki takibe alsınlar gidip gelmede sorun yok araba var birde tuzla devlette doğumhane varmı kızlar bilen varmı yorumlarmisiniz lutfen