anneliksevinci mesela benim sütüm az bebeğim 6 aylık göğüslerim pambığh gibi ama bir iki emdikten sonra az tazyikli geliyor birkaç yudum içtikten sonra o tayzigi kesiliyor azar azar gelemye devam ediyor sütünüz geliyor mu diye bilmek istiyorsanız bebeğinizin yutkunmasini konturol edin iki üç emmeden sonra yutkunma varsa süt geliyirdur ama üçten fazla emiyirsa daha sonra yutkunuyirsa sütünüz azdır tazyikli gelen sütte her emmede yutkunma olur