
Şimdi kızlar benim oğlum 39 derece ateşten sonra bile ne pişik ne döküntü hiç bir şey olmadı dün gece hafif ateşi vardı sabah geçti gün içinde hiç bir şey yoktu belirti filan akşam saat 8 de bi anda böyle şeyler çıktı vücudunda önce boynunun altında falan çıktı hem kızarık hem kabarık şeklinde ama ben acile gidene kadar kayboldu doktor da alerji de bir gönderdi hiçbir şey yapmadı başına gelen oldu mu