kevos biz de yarın olacağız çok tedirginim ateş, huzursuzluk yapıyormuş. Gitmeden calpol vereceğim. Benim bebişim de gülüyor. Özellikle mutlu olduğunda güldüğünde aguuuu diye ses çıkartıyor 😂 Geceleri güzel uyuyor. Ancak gündüzleri berbat. Çıt sesine uyanıyor. 5-10 dklık kısa kısa uykular yapıyor gündüz öyle uzun uykusu yok. 4-5 günde 1 kaka yapıyor. En çok da buna kafam takılıyor. Bütün doktorlar anne sütü içtiği için 10 güne kadar normal diyor ama çocuk rahatsız oluyor. Normalde günde 2-3 yapardı. Bir anda 4-5 günde 1 e düştü. Rahatsızlık veriyor. 5. Günde Bir kez lavman yaptım 1 kilo kaka yaptı resmen çocuk. Nasıl rahatsız olmasın ki…