Kızlar selam, aynı sorun bizde de vardı diş çıkartma dönemi olduğundan dolayı çok normal bir süreç 7. Aya girdiğinde o süreç bitiyor.. Diş ağrısı yetişkinlerde bile uykuda geceleri oluyor o yüzden bu dönemi atlatırken bol bol sarılıp kulağına sevgi cümleleri fısıldayarak sakinleştirmeye calısın. Biliyorum çok zorlu bir süreç ama geçiyor. Allah yardımcınız olsun.