Joie I-spin 360 kullanıyoruz 0-18. Dönüyor bizim için büyük kolaylık. Çok bilinmiyor ama adac testi de var ve bilinen markalardan daha iyi puan almış. Oto koltuğu bakarken bize ay kilo aralığı arttıkça adac testi beklemeyin çünkü çok uzun yıl kullanıldığı için yaş gruplarına göre bakamıyorlarmış. Biz de kullanalım sonra duruma bakarız belki kardeşi olursa kullanır ona da büyük yaş alırız dedik.