Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında artık hamur işi hariç hiçbirşey yemiyor ama daha öncesinde bütün sebze yemeklerini yiyordu ne yapacağımı bilemiyorum çok inatçı veriyorum çıkartıyor ağzında tutuyor yada kusuyor. Ayrıca 2.ci oğlum da 4,5 aylık onu mama ile besliyorum onun yediğini gördükçe oda istiyor kıyameti kopartıyor bende ona da mama yapıp veriyorum sanırım mamadan sonra yemek yemeyi kesti birde 2 yaş sendromu diyorlar ne yapacağımı bilemiyorum şuan mesela aç uyudu içim gidiyor öyle olunca sabah 5 te uyanıyor ağlıyor mama istiyor bende mecbur veriyorum ne yapmalıyım sizce lütfen yardımcı olabilirmisiniz