betuloflu keşke hiç biberonla vermeseydin kaşıkla verseydin benim de meme üçüm yoktu bizde 13 günlüğüz bizdede sarılık başlangıcı oldu. Biraz biberon sağıp verdim biraz kaşık biraz meme şimdi çok güzel emiyor meme uçlarım çıktı ve sütüm çok fazlalaştı bol bol komposto ve sağım yaptım. Çok zordu bizimkisi geceler açlıktan kuzum uyuyamadı 2 gün. Sarılıkta düşüşe geçti doğduğundan beri yarım kilo aldı. Memenle savaşsana her ağladığında vermeye çalış. Aç olduğu için mecbur emmek zorunda kalacak. Allah yardımcın olsun🤲