semra45 ayy yazınızı görünce ağlayasım geldi benimde, bizde 3 aylık yaptırdık eve geldik allahhh o ağlıyor ben ağlıyorum yaptırdığıma yaptırcagıma pişman oldum ve 1 gece sürdü sabah kalktığında çok keyifliydi sonra ben sen keyiflendin ben helak oldum diye tekrar ağlamıştım 😂 sabır sabır 1-2 güne bişi kalmaz iyiki erken yaptırdım dersiniz