Elfidan Cnprtk bende yeni yaptırdım gündüz ateşi olmadı gecede ateşi en fazla 37.4 oldu üstünü bi kat çıkardım çok örtmedim. Sabaha ateşi kalmadı ama bir gün boyunca çok huysuzdu bende ağlayıp ateşi çıkmasın diye sürekli gezdirdim uyuttum emzirdim battaniyede bile salladım.
Ayslbz33 Cnprtk valla ben aşıya gitmeden 1 çay kaşığı calpol vermiştim aşı yapıldı ateş olmamasına rağmen yine verdim. Çok şükür ateşlenme olmadı şimdi 3 aylık önümüzdeki ay yine aşımız var o nolur bilmiyorum
Bonsy Ayslbz33 yapılan aşılardan biri cok yakıyor ağrı kesici olarak kullanıyorlar calpolu ondan 2 ayrı yönetim var
Medine5541 boz iki bacaktan olanı vuruldu kızım koldan olano ayın 9 unda olacak ..diğer ikisi hiç ateş vs. yapmadı hiç bir surup ta vermedim çok şükür..vücudun kendi kendine savaşmasına izin vermek gerek diye düşünüyoruz doktorum ve ben .
sweetasya Medine5541 koldan yapılan verem aşısını neden ayrı yapıyorlar bilginiz var mı ? Hemşiremiz ikinci ay aşısında bize de sadece verem aşısı yapacağını söyledi bacaktan olanlar için tarih vermedi bi garip durum
Medine5541 sweetasya verem aşıni belirli bi hunde açıyorlarmış öğün bütün 2 aylık bebeklere yapıyorlarmış..nasıl bişeyde 🤷♀️ ayrı ayrı olmuyormuş tek bi kutu mu ne aciyorlarmis
Csmnsd Rscb biz kullandık canım herhangi bir yan etkisi olmadı 2 kere ateşi 38 e yaklaştı 1 gün içinde yarım olarak verdik hemen etki etti
Bonsy Medine5541 ayrı dozlar halinde gelmiyor kutu açılınca belli süre var 8 saat gibi cok emin değilim o süre gecince çöp oluyor. O sebeple tüm cocuklara aynı gün yapıyorlar