tubasrn benim bebe de 3-4. aylarda öyleydi sonra kalabalık aile ortamına çıkardım bayramda, ilk gün herkese bakıp ağladı ikinci gün alıştı şimdi yabancılara uzaktan gülüyor (bazı kişiler hariç nedense yadırgıyor bazılarını), sık gördüğü kişilerin kucağında da yavaş yavaş duruyor