Kızlar ya 8 buçuk aylık bir oğlum var, geçen ay da az kilo almıştı ama ek gıdayı reddediyordu normal karşıladım. Bu ay ise genelde ek gıdasını yedi bazı günler hariç. En kötü günde iki öğün yedi yani. Ben bayağı bir kilo almıştır diye düşünürken sadece 200 gram almış çok şaşırdım. Hemşiresi de yemiyor mu çok az almış falan dedi. Boyu iyi uzamış ama kilo alımı zayıf. Emeklemiyor ama aşırı hareketli, sürekli bir hoplama zıplama, emeklemeye çalışma gibi aktiviteler yapıyor kendince. Bundan dolayı olabilir mi? Yani yemese tamam diyeceğim normal karşılayacağım ama beslenmesi iyiyken bu kadar az kilo alınca anlamlandıramadım