43 günlük bebeğim var bebeğim geceleri hiç uyanmadığı için biberonla sütümü veriyordum zorunlu kaldığım için sarılık artmasın diye asla kalkmıyordu gündüzleri de beni emiyordu 4-5 gündür hem beni hem de biberonu reddediyor çıldırmak üzereyim gaz sancısı da çekiyoruz bu durum yapar mı bilmiyorum