My_luck5 Rimokka anne sütünün yeterli gelip gelmediğini pek anlayamıyorum aslında. Mama verdikten 3 saat sonra falan huysuzlanıyor ve emmek istemiyor gibi. O nedenle tekrar mama veriyorum. Kalan zamanlarda emziriyorum sanki kendimi atıştırmalık gibi hissediyorum 😀
Jfm My_luck5 günde 2 kere 150 ml toplam 300 mama veriyorum. 600 ml de anne sütü. Yeterli mi bilen var mı ?