Bebeğim 2 yaşında koşup koşup üzerindekileri çıkarıyor 😅 mağazaya giriyoruz ben bunu giycem diyo çıkarmaya çalışıyor 😅 ama en çok gün içinde yaşıyoruz bugün üzerini tam 5 kez giydirdim toparladım 😅😅 yeni beceri kazandı diye muhtemelen yani çıkarabiliyor,bunu göstermek yapmak istiyor sanırım. Ama napicaz nasıl yaklasicaz 🙈😅