Portakal ben de doğduğundan beri mustela kullandım aynen Sebamed de iyi diyolar ama konak felan hiç bişi olmadı çocuğumda ben de hiç riske etmeyim değiştirip ne gerek var diye devam ettim ama şimdi bu cilt kuruluğu meselesi olunca madem o seriden alayım geçerse evdekileri kullanmaya devam ederim cnku 2 tane açılmamış 1500 ml olanlardan var 🤦♀️🤦♀️