aslanhanmom 4 aylık oldu bebeğim hala mama veya emzirmeden sonra gaz çıkarmamız gerekiyor mu bazen uyurken mama veriyorum geri yatıyorum
TeomaninAnnesi aslanhanmom Bizde 3ay 6gunluk olduk. 1haftadir gece emzirmelerimden sonra gazini cikarmadan yatiriyorum bi sıkıntı olmadı. Uyandiginda kendi gırklıyor😇😇💙💙