Kızım 10 aylık, park yatağın ara katında sallayarak uyuttum bugüne kadar ama artık kendi kalkıyor yataktan düşmesinden korkuyorum geçen alt katına aldım ama sallanmadığı için çok ağladı ve uyumadı, siz nasıl yapıyorsunuz bu aylarda nasıl uyutuyorsunuz ve yatak tercihiniz hangisi