yuhumgeliy merhaba, naçizane bezi çıkartmışken gecede bağlamayın bu sefer gece bıraktırırken uğraşırsınız, mesela gecede bağlamadım ben oğlum da uyandığında zor uykuya dalan bir çocuk, bir kaç zaman gece altına da kaçırdı çok zor uyuttum, sonra kaçırmamaya başladı siz çocuğunuzu daha iyi gözlemlersiniz, bezi çıkartacaksanız hiç bağlamamanız onun alışma sürecinde daha iyi olacaktır bence benim deneyimim bu şekildeydi