Kızlar oglum 4 yasında internette baktım normal diyor ama szin cocuklarsa da varmı ? Oplum cok beyaz tenli. Yüzünee 2 tane ben cıktı ama alik bi sekılde çil diye düşğndm bugun baktım bacagında da cıkmıstı 1-2 ay önce kolunda da cıkmıstı 2 tane şimdi bacakta 2-3 tane var poposunda belinde. Bu yaşlarda mı olusuyor benler biraz da tedrgn oldum