Usernamaaaa Selammanneler kızım 3 ayına girdikten 1 hafta sonra ağlama krizleri çoğaldı sizdede öyle olan var mı sebebini bir türlü bulmadım
dilberhala1 Usernamaaaa Ayına girince bizde de oldu 4 5 gün sürdü sonra eskiye döndü inşallah kısa sürer meme reddi de yaşamıştım çığlık çığlığa ağlıyordu
Usernamaaaa Alyalina3 dişden de şüphelendim de erken daha ne bilim diğer oğlum 4 aydan sonra başlamıştı demek kız farklı oluyor
Usernamaaaa Alyalina3 yumrugunu ağzına götürüyordu ağlayıp bende emziğe başladım zor aldı ama tutuyorum bözra sonra alıyor tabi tok olacak