Enose ZeynepTC biz şırnaktayız zaten ama ev sahibi geleceği için bizi çıkartıyor temmuza kadar çıkmamız lazım
ZeynepTC Enose anladım ben tayinciyim evi boşaltacağız çarşıya biraz uzak tümeni biliyorsanız eğer ona arabayla 5 dk
ZeynepTC Enose zey_emre instagram hesabınız varsa yazabilirsiniz Tayinler açıklanınca netleşicek evden çıkışımız net bir tarih veremem şuan tabi
Simsimy Enose Yok, yardımcı olabilirsem diye sormuştum. Silopi’de çevrem varda. Ben Erzurum’dayım, buradaki ev boşalacak tabii :)
7331 Enose Şırnaklıyım annemin var. İki tane cumhuriyet mahallesi nde onda da bir arkadaşım oturuyor diğerini de kendisi için boşaltacak