Kizlar merhaba
Bebegim 2.5 aylik. Ben nerdeyse 1 aydir odalari ayirdim. Cok daha kaliteli uyku uyudugunu dusunuyorum bebegimin. Nitekim gecen gece ayni odada uyuduk ve surekli uyudu/uyandi.
Odalar ayriyken kamera surekli gozumun onunde zaten, sesi de full aciyorum. Tabiri caizse igne yere dusse hemen duyuluyor zaten. Ama yine de vicdan yapiyorum cok mu erken ayirdim odalari diye..
Bu kadar erken ayiran var mi aranizda odalari?