Merhaba kızlar bebeğim 2 buçuk aylık sadece mamayla besleniyor bebelac kullanıyorduk iyi güzel gidiyordu eşim bi kere sma almış güzel içiyo kilosu da iyi ama aşırı kusmaya başladı. Yani normalde kustuğunda günde en fazla 4 kere kusuyodu ama şimdi bi öğün içtiğinde 3-4 kere kusuyor mamadan mı kaynaklı sizce bu?