Kızlar 😢 bugün tam 6 aylık oldu kızım. Tatlı patates ile başlamak istedim ek gıdaya ama ağzını bile açmadı. Biraz dudaklarına dokundurdum hiç sevmedi. Yüzünü ekşitti. Sonra midesi bulandı kıpkırmızı oldu.
İlk ek gıdaya geçince bunu yaşayan var mıa caba? Ne yaptınız?