Gamszbaykus37 Kızlar belki önceki postlRimdan bilirsiniz bizde alerji çıktı. Neredeyse on gündür tüm süt ürünlerini kestim. 4 5 gündür falan da yumurta ve domatesi kestim. 2 gündür de diyetisyenun soyledigi şeyleri kestim. Cidden çok sert bi diyetteyim şu an. Ama gel gör ki hala kanlı kaka görüyorum. Hala bebeğimde hırıltı var burnu tıkanıyor. Ne zaman etki ediyor bu diyet cok üzülüyorum bu kanlı kaka ve hırıltı meselesine. sizin kac güne düzelmişti?
YavuzAli33 Gamszbaykus37 vücudunun o gıdayı tamamen unutmadı gerekiyo bu süreçte bir ayı buluyo ne yazıkki
nazlii1_ Gamszbaykus37 bende sizin gibi çok katı diyete girmiştim. Kırmızı renkte meyveler, kuruyemis, gazoz vb içecekler, süt ürünlerini söylemiyorum. Çok dikkat etmek gerekiyor inşallah çabuk geçer
Karkuresi Gamszbaykus37 öncellikle geçmiş olsun bir şey sormak istiyorum. Kaka da kan öldüğü bariz belli oluyor mu? Bizim kakamiz mukuslu bazen çok küçük parçalar görür gibi oluyorum ama kan mi değil mi ayırt edemiyorum çok az oluyor tam kırmızı olmuyor
hnnl Gamszbaykus37 canım ikac alsana bir ilaç var sağlık ocağında verdi doktor kızmında antibiyotik kullanımından sonra oldu o direk kesti bir görüş yarın
Gamszbaykus37 YavuzAli33 diyetisyen 2 hafta vucudun temizlensin demisti ama ben daha kisa Surer diye tahmin ediyodum
Gamszbaykus37 nazlii1_ evet diyetisyenin verdiği liste cok sert. Önceki gun sebze ağırlıklı beslencem diye mantar, ıspanak, kereviz, patlıcan almıştım hepsi listenin yasaklı bölümünde… Ne kadar süre sonra düzelmişti bebeginiz hatirliyor musuniz?
nazlii1_ Gamszbaykus37 birde ilaç aldınız mı antibiyotik flan. Ben diyetteyken mecbur ilaç kullanmıştım ama doktor emzirirken içebilirsin demişti. O ilaç mahvetmisti bizi başa sarmıştık resmen
Gamszbaykus37 Karkuresi canım başta ben fark ettigimde kılcal damar şeklinde ince kırmızı çizgiler vardi. Sonraki gördüğün kirmizi küçük nokta şeklinde kanlar ama çok küçük. Sonraki gördüğüm dün yani cok bariz acar acmaz fark edebileceğin kalın çizgi şeklinde kandı. Ama renkleri hep kırmızı oluyo. Sizin başka belirti var mi?
Gamszbaykus37 nazlii1_ ah yavrum bizimki bu kadar değil ama artmaz inşallah çünkü alerji belirtileri gun geçtikçe artar demisti biri
Gamszbaykus37 hnnl ilaçla düzelen bir şey değil canım bildiğim kadarıyla. Kac doktora gittim hepsi diyet dedi ya da mamaya baslicaksin memeyi vermeyip dedi ama ben sutten kesmek istemedim diyeti seçtim