deryade 3 aylık süt içmek istemiyor. Çok az içip ağlıyor. Silikon uç kullandım biberon kullandım kaşık biberonda fayda etmedi. Sağıp veriyorum ama nafile önceden çok güzel içerdi şu an içmiyor. Ne yapmam lazım
boran06 deryade gazı olabilir mi benim bebeğimde meme reddi var doktoea anlattıgımda gazdan emmek istemiyor olabilir demişti