KeremA Hamileliğin son zamanları oluşmuştu bende bebeğim 9 aylık oldu hala ağırlıyor nerdeyse bir sene geçti geçmek bilmedi hangi doktora gitmem gerek
minniks KeremA benimde aynı hamilelikte basladı kızım 15 aylık hala devam ediyodu gecenlerde ortopediye cktım mr istedi odem varmıs bazen oturdugum yerden bile zar zor kalkıyorum agrısından hemen toparlanamıyorum yani
likeli KeremA hamileyken karin buyudugu icin vucudun agirlik merkezi degisiyor o yuzden kuyruk sokumu agrisinin yasanmasi normal. Dogumdan sonra dogum spinal anestezi ile yapildiysa vucutta bazi agrilar kaliyor maalesef. Bel agrisi sirt agrisi gibi. Gecmesi 1-2 sene surer diyorlar. Eger spinal ile dogum yaptiysaniz muhtemelen agriniz o yuzden devam ediyor. Benim de belim bacaklarim ve ayak tabanlarim cok agriyor mesela. Doktor olarak ilk etapta ortopediye gidin bence gerek olursa o sizi yonlendirir diye dusunuyorum.
KeremA alinduhatg normal doğumdan sezeryana döndüm evet ama bu hamileliyken de bende vardı aynı şekil devam ediyor
boralii alinduhatg E ben normal doğum yaptım 4.5 aydır hala ağrısını çekiyorum sezeryanla ne gibi bir ilgisi var ki ben normal bir süreç sanıyordum hastalıkmış 😄
KeremA minniks evet aynı şekildeeee özelikte çok oturduğum zaman ya da cocuğu çok kucağımda taşıdım zaman oluyor ilk oturuş ve ilk kalkışta bıçak saplanıyor sanki
KeremA likeli epidüral oldum gençken bel ağrılarım çok olurdu sezeryandsn sonra korkmuştum daha çok şiddetlenecek diye ama bel ve sırt ağrım çok şükür yok ama kuyruk sokumu ağrım çok engelliyor beni ama annem 7 tane normal doğum yaptı onda olurmuş zamanla geçiyormuş inşallah benim ki de geçer
sentines Maalesef bende de oldu ortopediye gittim röntgen çekildi,bağ dokularda zedelenme olmuş hamilelik, kg alımı, kabızlık buna etkenmiş. İlaç verdi ve fizyoterapist eşliğinde pilatese başladım.
atlass1 KeremA ayyy bende de var 7 ay önce sezeryan doğum yaptım ondan sanırım niye diyorum bende hep özellikle bir süre oturunca aşırı ağrıyor 🥲