aselliyam23 Kızlar geçen yıl dipomix almıştım Dilan polatin ürünü olan bı sure kullanmıştım sonra bıraktım şimdi bikac kilo fazlam var yine baslicaktim tarihi 20 gün falan geçmiş sizce içsem bişey olur mu aranızda bu şekilde kullanan varmı
mrymkrm aselliyam23 hem açılmış ürün hemde tarihi geçmiş hele birde Dilan Polattan alınmış bence içmeyin
Birdunyabircennetannesi aselliyam23 Hem Dilan Polat’ın ürünü hemde tarihi geçmiş Canınıza mı susadınız bacım
aselliyam23 mrymkrm açılmış derken paketli tekli kutu halinde zaten bilemedim ya geçen yıl faudasini gördüm bu yıl bikac kilo fazla alınca direk başlım dedim tarihi geçmiş 🤦
aselliyam23 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 2 sene raf ömrü olan kapalı paket 20 gün tarihi geçti die sıkıntı olur mu bilemedim kararsızım 😂
mrymkrm aselliyam23 he valla bilmiyorum ürünün nasıl paketli olduğunu ama sen yine de kullanma tek sorun paketi değil çünkü 😀
aselliyam23 Birdunyabircennetannesi ya evet Dilan Polat konusunda bende hemfikirim ama ürünü başarılıydı şimdi hakkını yemin😂 ama tarihi geçtiği için bende sorim bı fikir alım dedim eşimde içme dioda işte bendeki kararsızlık 🥴
Birdunyabircennetannesi aselliyam23 Yani herkes içme diyor Hala inatla neden içmeye çalışmak Hayattan bu kadar mı sıkıldın be bacım fjfjdjdj
aselliyam23 Birdunyabircennetannesi haha yok kız çok şükür seviyorum yaşamayı da kilodan nefret ediyrm 64 kiloyu tartıda görünce bı trompe geçirdim kolay yolu denemek istedim 😂😂
Melek34011 aselliyam23 o tarz ürünler karaciğer düşmanı lütfen 1 ay fazla diyet yapın ama o tarz şeyler içmeyin kendi sağlığınız için
aselliyam23 Birdunyabircennetannesi senin için vazgeçtim kız beni benden daha çok düşündüğün için thanks ahahah😂