Kızlar 1 buçuk aydır sezeryan oldum bir kaç gündür regl oluyorum ama çok az ve ağrısız ben normalde çok ağrı çekerim regldenmi sezeryandanmı bilmiyorum ama vajinada koku gibi bişey var pedim bi garip kokuyo hiç başıma gelmemişti asla enfeksiyon ve ya mantarım olmadı bugüne kadar çok dikkatliyimdir şimdi neden acaba böyle oldu bi ara antibyotik çok içtim ondan olurmu yoksa sezeryandan dolayımı