mucizemm94 3 ve 5 aylıkken yaptırmıştım ben canım. Arkadaşımın çocuğu 2,5 yaşında yakalandı rota virüse. Oda yaptırmamisti aşıyı. 1 hafta hastanede yattı, çocuk sürekli serumla durdu. O kadın biraz boş konuşmuş bence. Devlet yaptırmayın demiyo, ücretli siz bilirsiniz ister yaptırın, ister yaptırmayin diyo.