caganalpmom Merhabalar kızlar bebeğim 1ay 5 günlük sol gözünde çapaklanma oldu sarı akıntı başına gelen varmı nasıl bir yol izlediniz ?
KuzeyinAnnesi03 caganalpmom göz kanalı tıkanıklığı olabilir canım. Göz masajı uygulayın ve ılık su ile pamukla içten dışa doğru silin. Geçmezse 3 ayda doktora gidin
Bsrsnli caganalpmom benim bebeğim hastayken gözünde çapaklanma oldu sarı akıntı şeklinde. Antibiyotikli göz damlası verdi doktor o rahatlattı kesinlikle bi doktora gidin derim çünkü sonradan daha kötü olup konjonktivite çevirebilir
sarfinazar caganalpmom benim kızımda olmuştu. 2 ay civarında. Bir kaç gün baktım geçmesi. Doktora gittik. Antibiyotikli damla verdi. Bir gün kullandım hemen gecti