Papatya-bahcesi Anneler slm , oğlum1 yaş 19 günlük banyoya mama sandalyesine oturtup yıkıyoruz , yürüyo ama şuan ayakta durup kendisini yıkatmaz , siznasıl yıkıyosunuz yada tecrübeli anneler yıkıyodunuz??
Meriskus Papatya-bahcesi Papatya-bahcesi küvetinde yıkıyorum içine oyuncak atıyorum oturtuyorum , mis gibi yıkanıp çıkıyor
Lunaaaaa Papatya-bahcesi kucağınızda yıkıyoruz çok rahat oluyor ama artık küvetine koycam havalar ısınmaya başlıyor hem oynasın hem yıkansın/)
Papatya-bahcesi usenmedimyaptimbirvelet usenmedimyaptimbirvelet onu denedik ayağa kalkıyo , birazhareketli
Lunaaaaa usenmedimyaptimbirvelet gerçekten filede duruyor mu maşallah 🧿 ben sanırım 2 aydan sonra bıraktım asla sabit durmadı
usenmedimyaptimbirvelet Lunaaaaa yok bi elimle tutuyorum 5 dakika içinde bi şekilde yıkıyorum. genelde eline gemi ördek tarzı bir şey veriyorum veya filesini verip kendini sürtüyor bende başını yıkıyorum
alinduhatg Papatya-bahcesi 10 aylıkken yürüdü 1 yaşından beri tek başıma banyoda ayakta yıkıyorum benı tut dediğimde tutuyor ayakların altında kaydırmaz var fiskiyleyle 10 dakıkada yıkayıp çıkıyoruz