Havvaylmz 19 gunluk bebegim var dun geceden beri buyuk insan gibi ikiniyor ara ara gazini cikariyor 2 kere kakasinida yapti ama az az ne iyi gelir ne yapmam lazim yavrum kipkirmizi oluyor kendini cok sıkıyor üzülüyorum bende
Azizeguney Havvaylmz Tabiki bebekler için uygun gaz damlaları var bende sormadan aldım zinco markası fiyatıda uygun 30 ml 3 ay falan idare ediyo 25 tl