gulsentt Bebeğim 20 günlük. Birkaç gündür mamayı kestim sadece anne sütü alıyor. Kakası sulu olmaya başladı ve rengi sarımtırak yeşil. İshal mi değil mi anlayamıyorum. Anne sütüyle beslenene bebeklerin kakası böyle mi acaba ?
likeli gulsentt anne sutu alan bebeklerde renk sari olur normaldir kivami da mamayla beslenmeye gore daha sividir icinde beyaz puturler olabilir.
DevosMom gulsentt evet canım normal kakası merak etme. Mamaya göre daha sıvı ve pü türlü oluyor rengi de genelde sarı olur