Merhaba,kızım şuan 6 buçuk aylık yaklaşık olarak sizin bebeğinizin ayında iken 4 uykudan 2 uykuya düştük.Çok güzel ve düzenli bir gece uykusu vardı oda gitti.Son doktor kontrolünde doktorumuza danıştım o da erken olduğunu genelde 7-8 aylıkken 2 uykuya düştüğünü belirtti.Günde enaz 3 uyku yapması gerekir dedi ama nafile 🥺 birçok şeyi deniyorum erken kaldırıyorum yok.üçüncü uykuyu 8-9 gibi yapmaya çalışıyor oda gece uykusunu geciktiriyor yani benşmdeki de uyumak istemiyor direniyor 🙈