Azizeguney Karsimasaldakikiz 1 aylıksa siz kaldırıp emzirin çok uyuduğunu düşünüyorsanız ben öyle yapıyorum bizimkide 2. Ay aşısında saatlerce uyumuştu kaldırıp emzirmiştim.
Elas_mom Karsimasaldakikiz benim bebeğime çok uyku yapmamıştı ama eğer uzun süre uyursa mutlaka uyandırıp emzir. Zorla da olsa uyandır. emzirme aralıkların 3 saati geçmesin
Mini9 Karsimasaldakikiz benim oğlum da uzun süre uyumuştu hatta tüm gün emmek dışında pek uyanık değildi
Karsimasaldakikiz Hepiniz çok sağolun. Doktor söyledi mi hatırlamıyordum hadi aramayayım google a sorayım dedim sormaz olaydım dünyanın sonuymuş gibi bahsediliyor aşı sonrası uykudan. İçim rahatladı sayenizde.