Eceozdmr011 merhaba ben bir kaç kişiden duymuştum 3. Ay dolmadan 7 gün önce vurul ki o 7 gün korunmak için bekleme diye. İlk kez kullanınca hemşire 7 gün korunman lazım demişti. Sonrasında da hep 90 gün dolmadan 83. Günde vuruluyorum. İlk ay lekelenme tarzında 20 gün kanamam oldu, 2.vuruluşumda 10 gün sürdü kanamam sonra 1 hafta geçti yine kanamam oldu ağrılı da oluyor çok yan etki yaptı bende. Hatta hamile miyim diye korkuyorum şuan üstüne görme mi oluyorum diye. Acaba 7 gün önceden yaptırdığım için mi böyle oluyo anlamadım gitti ama iğneyi hemen vurulduktan sonra değil. Baya zaman geçiyo öyle lekeleniyorum. Siz tam günü güne iğneyi vuruluyorsunuz ya 7 gün korunuyor musunuz?