kubra00k Benim oğlumun iki dişide 7 aylık çıktı. Sizinki kaç aylık. Orası kızarık görünüyor. Çıkıyor belli ki
thebacim kubra00k kızım 10 ayının içinde damaklar şiş bembeyaz ama diş gelmiyor ısrarla napıcağımızı şaşırdık
erkapdan Efecim merhaba benim kızımın da 2 alt kesici böyle çizik yan yana 2 tane aşırı ağzı salya yapıyor sürekli önü ıslanıyor 4-5 kez üst değişiyorum musluk var sanki acaba diş mi ? 5.5 aylık kızım
Efecim erkapdan merhaba erken çıkarıyor olabilir bu saydıklarınızın hepsi diş belirtisi. Çizik olmuşsa yakındır kendini göstermesi :)