Merhaba arkadaşlar bugün arkadaşımın gebe olduğunu öğrendik son adet tarihine göre 6 haftalık olması gerekiyor yarın kan vermeye gidicez çok mutluyuz 2 senedir bekliyorlardı, benim bu şaşkin arkadaşim 6 haftalık gebeysem çizgi bu kadar koyu çıkabilir mi diye beynimi yakti bugün ikiz mi acaba diye havalara uçuyor, sizce olabilir mi kızlar? Herşey bı yana o kadar döktüğü gozyasindan sonra ilaç gibi geldi kıza o kadar mutlu olduk ki sizinlede paylaşmak istedim Rabbim isteyen herkese nasip etsin bulunduğum şehirde tek o arkadaşım var iyi ki var.😍😍😍
