karbeyaz Kızlar doktor 3 hafta sonra kontrole gel dedi normal karından mı muane ediyor simir de alıyormuş sanırım çok tırsıyorum 29 yaşına gircem 30 yaş altı olsan da doğumdan sonra sanırım simir alınıyormuş çok acılı bir işlem mi 🙏
MeetJoeBlack karbeyaz doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittik, su geçirmez bantı çıkardı. Başka da bir şey yapmadı. 5-6 ay sonra başka bir nedenden gittiğimde smear almıştı , yaşım 38 bu arada. Smear alırken hiç bişey anlamadım zaten.
ikrakuss karbeyaz benim doktorum da doğumdan 3 ay sonra gel vajinal muayene +smear testi yapicam dedi . Hamilelik öncesi de yaptırmıştım ben hiç can yakan bir işlem değil hissetmiyorsun bile ama kendini rahat bırakman lazım kasarsan kendini canın yanabilir belki
Anonim18 karbeyaz göbekten bakıyo canım rahim falan toparlanmış mı diye smear testide hiç acımıyo anlamıyosun bile zaten yılda bi kere hep bakılmalı
MnkKrtl karbeyaz bende yaptırdım rahim toplanmış mı diyede bakıyo benim çok az bi acıma olmuştu biraz korkmuştum ilkkez yaptıracağım için belki kastım kendimi oyüzdende olabilir ama uzun sürmüyor kısacık bi işlem
tassmyy Ben sadece üstten muayene olmuştum, o da 3 hafta sonra değil 6 hafta sonra çağırmıştı. Ayrıca smear testi de alınmadı 27 yaşındaydım.
Ecekus_mom Alttan simir testi alınıyor çok acılı bir şey değil ve 3-4 saniye sürüyor. ayrıca alta ultrason aleti gibi şeyle baktı o da hiç acımadı.
ozley karbeyaz yaşla alakası yok ki smear testinin. Evlilikten sonra genelde bakılması öneriliyor cinsel hayat başladığı için. Ben bebek düşündüğümde bakılmıştı. 27 yaşındaydım. 29da doğurdum. Doğumdan sonraki kontrolde de bakıldı. Doğumdan sonra rutin yapıyorum demişti doktorum. Alttan muayene etti bu arada. Ayrıca kendinizi kasmazsanız acımıyor. Sonrasında hafif kasıklarım ağrımıştı okadar.
bilememolabilir karbeyaz bende sezeryan oldum sadece ameliyat yerime baktı üstten muayene etti dikişlerimi kontrol etti. Smear almadı baska bir islemde olmadi zaten.