Kızlar gerçek tecrübelere ihtiyacım var. Yoğunluktan uzun süredir giremiyorum buraya, sizlerin önerilerinizin işe yarayacağına inanıyorum beni yönlendirirseniz memnun olurum.
2 yaş 5 aylık oğlum.
Sabah 8 gibi uyanıyor öğlen 12-1 arası uyuyor öğlen uykusunu 2 saate yakın yapıyor bazen daha az olabiliyor akşam ise 11 de zor uyutuyorum genelde sallıyorsak uyuyor. Bazen anne karnı sesi açıp yatağına bırakınca kendi uyuyor. Gece uykusu 10-11 saatten bahsediyor uymanlar bizimki 9 saat zor uyuyor. Öğlen uykusunu bıraksam da 7 gibi uykusu gelecek sabah da daha erken uyanacak. Bırakmasam da olmuyor. Öğlen uykusunu azaltmayı planladım sizde doğru mu yapmış olurum bugün 1 saat uyudu öğlen akşam 9 gibi yatırsam artık diyorum. Yorumlarınızı da bekliyorum