domatesim
Bu mamadan veren var mı? Varsa neye göre veriliyor doktor kilo alımına göre mi verdi yoksa ek gıdaya başlanıp da mı verildi🧐 kafamda deli sorular 😁
domatesim
Yarın kontrolümüz var da sormam lazım bunu 🙇🏻♀️
domatesim
Kimse yok mu ki 🙇🏻♀️🙇🏻♀️
domatesim
[bilinmeyen] tamamdır çok teşekkür ederim. Doktora da soracağım da yine aklımda olsun. Bazen mesela başlayın diyorlar soracak sorum da olsun doktora 😀 o yüzden merak ettim de 🤗 bir de dikkati çekmişti mamanın üzerinde 4. Aydan itibaren yazıyor da 🧐 neyse yarın bi söyleyeyim ben bunu