Hanımlar bugün dokuz aylık muanemix vardı kan alındı doktor kanınıı düşük olduğunu söyledi normal de 12 ve 17 arası olması gerekken benim bebemin 12.5 çıktı napmam gerek ve iştahı da bu bir aya yakındır yok anne sütü de almıyor ne yapsam yemiyor zorla yedirmeye çalışıyorum morelim baya bozuldu.