saricicekim Adetim 6gun geçti test yaptım kızlar sizce hamilelik olabilir mi yoksa ben hayal çizgimi görüyorum🙈🙈
visneli_turtamm saricicekim bu erken gebelik testi galiba, eğer öyleyse 6 gün gecikmiş zaten net çıkması gerekiyordu,değilse de geç döllenme falan olabilir.hayirlisi olsun
saricicekim gencmom_ Damla_eflin beyzadodo inşallah kızlar çokta heveslendirmek istemiyorum kendimi ama bakalım şuan 6gün reglim gecikti