hawjin ben önce kaşıkla veriyordum yemekten sonra corba gibi ya da biberonla. sonra nuk bardağa gectik, 9 10 aylık gibi de pipetli suluk kullanmaya başladık. küçük kefir alıp pipet geçiriyorum veriyorum eline içiyor bir kismini da döküp oyun yapiyor 🥲