Selamlar kızlar, 2-3 gün evvel bu postu açmıştım ve bebeğim kulağıyla çok oynuyor demiştim.bugün artan bi çekme ve oynama var. Resimde ilettiğim gibi kızarıklık var tek kulağında. Doktoruna sordum ateş ve huysuzluk varmı dedi ateşi yok ama huysuzluğu var. Aslında egzama dan şüpheleniyorum ama içinde bi kısım kızarık sanki sinek ısırmış gibi ama sinek ısırsa 3-4 gün önce kızarırdı. Başına gelen varmı ?