5 ay 13 günlük bebeğim. 3 aylıkken alttan gazını çıkarmayı öğrendi. Ağzından da 4. ay gibi çıkarmaya başladı ama destek vermek gerekiyor yinede. Dik tutmak vs.. Asıl sorun her emzirme sonrası 10 a yakın gaz çıkarıyor ağızdan.. Ve çıkarana kadar huysuzlanıyor. Gündüz neyse de gece bu durum çok zorluyor. Emer emmez uyumak istiyor. Gazını çıkartayım die uğraşıyorum cebelleşiyoruz yarım saat. Kendini yatağa atıyor. Çıkarmadan yatırınca 15 dk sonra ağlayarak uyanıyor. Bi bebek neden bukadar geğirme ihtiyacı duyar anlamıyorum doktorada gittik hiçbir şey yok.. Gerçekten çok yoruyor bebeğimi de beni de. Bir damla su içse bile geğirtmem lazım yoksa mızmızlanıyor.
İkinci sorun her banyo sonrası gece ağlama krizleri oluyor. İstisnasız her banyo sonrası. Kendim su delisi biriyim her gün yıkanırım ama bu sebepten ötürü bebeğimi yıkayasım gelmiyor çünkü biliyorum ki gece uyku yok..
Buna benzer şeyler yaşayan anneler yardımcı olursa çok sevinirim. Doktor doktor gezdik yok yani çözümü. Belki deneyim iyi gelir bize..