Geçen fotoğraf atmıştım, çocuğun idrar deliği kapanacak kadar yapışma olmuştu geri gitmiyodu.Bugun tekrar sünnet oldu sayılır o yapışıkligi açmak için…Kaç saattir ağlıyorum gözlerim çıkacak artık ağlamaktan.O kadar pişmanım ki sünnet ettirdiğime keşke ettirmesiydim,travma olarak kaldı bende.Nasil unutacam gözümün önünden gitmiyo iki kere sünnet oldu yavrum :'((((