gncglozclk bence çok normal. Benim bebeğim de sizinki kadar. Bu aylarda 3 gündüz uykusu yapmaları lazım zaten ben zorla yaptırıyorum genelde 2 tanesi 1 er saat oluyor maksimum. Diğeri 2 saate yakın. Zaten bu gündüz uykuları için de 2 şer saat olması normal deniyor. Sadece gece hiç uyanmadan o kadar uyuyorsa acıkabilir. Ama kilo alımı iyiyse muhtemelen o da normal. Muhtemelen Çok şanslısınız😂